‫‫‫قابلیت‌های Microsoft SQL Server 2014

اگر می خواهید وب سایت شما به صورت تضمینی در صفحه اول گوگل با کلمات کلیدی موردنظر شما نمایش داده شود، زمان را از دست ندهید و همین حالا با تیم سئو سایت آسان رایان تماس بگیرید.

‫‫‫قابلیت‌های Microsoft SQL Server 2014

‫Microsoft SQL Server 2014 قابلیت‌های ویژه‌ای جهت سرعت بخشیدن به کسب و کار شما دارد. در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

  • In-Memory OLTP: رویکردی جدید در MSSQL Server 2014،  نوع خاصی از جداول که در حافظه ذخیره می‌شوند و در برخی حالات بهبود در عملکرد را تا ۴۰ برابر افزایش می‌دهد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید مشخص کنید جداولی که به حافظه زیادی نیاز دارند در حافظه مقیم شوند.

 

سطح دسترسی در MSSQL 2014:

CONNECT ANY DATABASE: با استفاده از این سطح دسترسی می‌توانید یک Login (لاگین) برای پایگاه داده(های) موجود و آن‌هایی که در آینده ایجاد خواهند شد، تعریف کنید. این امکان در بررسی سناریو‌ها مفید است.

  • SELECT ALL USER SECURABLES: با استفاده از این سطح دسترسی می‌توانید لاگینی تنها با امکان Select بر روی پایگاه داده ایجاد کنید، این لاگین تنها قابلیت خواندن اطلاعات از پایگاه‌های داده‌ را دارد و می‌تواند داده‌های مربوط به جدول‌های همه پایگاه‌های داده را مشاهده کند.

 


منبع: ایران سرور

sql MSSQL 2014 پایگاه داده SQL Server 2014

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities